Politica noastră de retur durează 7 zile. Dacă au trecut mai mult de 7 zile de la achiziționarea produsului, din păcate, nu putem oferi niciun ramburs sau schimb.
Pentru a putea fi returnat, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. Trebuie, de asemenea, să fie în ambalajul său original.
Returnarea unor tipuri de mărfuri nu este autorizată. Astfel, produsele perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele, nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse intime sau sanitare, materiale sau substanțe periculoase, precum și lichide sau gaze inflamabile.
Alte articole ale căror returnare nu este autorizată:
- Carduri cadou
- Software-uri descărcabile
- Anumite produse de sănătate și îngrijire personală
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de achiziție. Nu returnați produsul către producător.
În unele cazuri, se acordă doar rambursuri parțiale (dacă este cazul):
- Cărți cu semne evidente de utilizare
- CD-uri, DVD-uri, casete VHS, software-uri, jocuri video, casete audio sau discuri de vinil care au fost desigilate.
- Orice articol care nu se află în starea sa originală, care este deteriorat sau care are piese lipsă din motive care nu sunt din cauza unei erori din partea noastră.
- Orice articol returnat după mai mult de 7 zile de la livrare.
Rambursuri (dacă este cazul) Odată ce returnarea dvs. a fost primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. Vă vom informa, de asemenea, dacă rambursul dvs. a fost aprobat sau refuzat. Dacă este aprobat, rambursul dvs. va fi procesat, iar cardul dvs. de credit sau metoda de plată inițială va fi creditată automat în câteva zile.
Rambursuri întârziate sau lipsă (dacă este cazul) Dacă nu ați primit încă rambursul, verificați mai întâi contul dvs. bancar. Apoi contactați compania emitentă a cardului de credit, deoarece este posibil ca afișarea oficială a rambursului să dureze ceva timp. Apoi, contactați banca dvs. Afișarea unui ramburs este adesea precedată de un timp de procesare. Dacă ați urmat toți acești pași și totuși nu ați primit rambursul, contactați-ne la adresa: bec.expert.ajutor@gmail.com
Articole cu preț redus sau în promoție (dacă este cazul) Numai articolele la preț normal pot fi rambursate. Din păcate, articolele cu preț redus sau în promoție nu pot fi rambursate.
Schimburi (dacă este cazul) Înlocuim doar articolele inițial defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să înlocuiți produsul cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la adresa bec.expert.ajutor@gmail.com
Cadouri Dacă articolul a fost marcat ca fiind un cadou în momentul achiziționării și a fost expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou în valoare egală cu cea a articolului returnat. Odată ce primim articolul returnat, vă vom trimite un bon cadou prin poștă.
Dacă articolul nu a fost marcat ca fiind cadou la momentul achiziționării sau dacă persoana care a făcut cadoul a primit comanda în scopul de a vi-l înmâna mai târziu, vom trimite rambursul către acea persoană și ea va ști că ați returnat cadoul.
Costurile de expediere pentru returnarea articolului sunt suportate de dvs. și nu sunt rambursabile. Dacă primiți un ramburs, costul expedierii de retur va fi dedus din suma rambursată.
În funcție de locul în care locuiți, timpul de primire a produsului schimbat poate varia.
Dacă trimiteți un articol cu o valoare mai mare de 75 €, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere cu urmărire sau să asigurați expedierea. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.